poniedziałek, 19 czerwca 2017

Sklep z miniaturami! - Barcelona

Ponieważ miałam okazję być w maju tego roku w Barcelonie - wyobraźcie sobie jaka była moja reakcja, kiedy dowiedziałam się, że jest tam prawdziwy, stacjonarny sklep z miniaturami! I to w samym centrum miasta :)



Sklep Evolve jest naprawdę spory, więc było dużo do oglądania. Różne rodzaje domków (w stanie surowym, do złożenia, a także w wersji wykończonej i gotowej do "zamieszkania"), mebelki, akcesoria, ubranka, lalki, a nawet czasopisma o miniaturach. Wszystko dla miłośników skali 1:12.
W sam raz dla osób, które nie bywają na targach miniatur, ale będąc - tak jak ja - akurat w Barcelonie, mogą wstąpić i zrobić miniaturowe zakupy :)


Bardzo spodobało mi się to, że w sklepie dostępne były miniatury ręcznie wykonane (z podpisami konkretnych miniaturzystów), ale też miniatury katalogowe, czyli tańsze i pakowane taśmowo. Zestawy i pojedyncze sztuki. W stylu wiktoriańskim albo modern. Czyli coś dla każdego :) Nieźle!


A tu zdjęcie z sympatyczną właścicielką sklepu:




Kto wie, może w Polsce miniatury też będą kiedyś na tyle popularne, że powstanie u nas taki prawdziwy sklep? Wyobraźcie sobie listę zakupów, gdzie obok Rossmanna i Pepco napiszecie "kupić 3 klamki do drzwi, 2 poduszki, parkiet dębowy i komplet sztućców w miniaturze" :) :) Byłoby super! I tego wszystkim nam, miniaturzystom i kolekcjonerom, życzę :)

2 komentarze:

  1. Tanto Barcelona como la tienda son sitios preciosos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiesz, jak bardzo cieszyłabym się z takiego sklepu u nas! Toż to raj dla miłośników miniatur!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...